fredag 23 september 2016

Första #uppesittarkvällen för Snållänningen

Jag har dragit mig från att skapa mig ett twitterkonto i åratal nu. Har aldrig riktigt förstått grejen med att skriva en tweet... Men så idag fick jag tummen ur och deltog i vad som troligtvis blir den första av många uppesittarkvällar framöver.

Häpnade lite över hur många som deltog och att företag såsom Avanza och SME Direkt aktivt besvarade människor och involverade sig i eventet. Det var definitivt en rolig grej att vara med om, men var det särskilt givande? I all ärlighet tycker jag inte det. De flesta, och jag var inget undantag från den skaran, listade bara vad de skulle köpa men få upplever jag motiverade sina köp. Med det sagt, jag kommer fortsättningsvis att delta i uppesittarkvällarna då det kan vara en bra källa för inspiration. Med start nästa månad kommer det dessutom att pågå livesändningar och det kan definitivt vara intressant att följa.

Mycket nytt som pågår i Snållänningens liv nu. Aldrig hade han trott att han en dag skulle tweeta eller skriva blogg för den delen. Vem vet hur Snållänningens liv ser ut om 10 år?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar